W okresie objętym Raportem wykonywane były następujące prace projektowe
- Uzupełniająca dokumentacja geologiczno-geotechniczna – prace nad programem uzupełniających badań – przekazanie Zamawiającemu 15.01.2018
- Kontynuacja opracowania wielobranżowego zgodnie ze złożonym Programem
- zakończono prace nad ostateczną niweletą trasy głównej. Możliwe nieznaczne zmiany po zakończeniu niwelet pozostałych dróg celem zamknięcia (zrównoważenia) bilansu robót ziemnych
- Prace nad opracowaniem PZT (na bazie niwelety j/w) w zakresie zawierającym robocze linie pasów drogowych w przyszłych liniach rozgraniczających przekazano Zamawiającemu 16.01.2018r.
- Branżowe prace projektowe na bazie otrzymanych nowych warunków
- Przygotowywanie materiałów na audyt BRD – planowany termin zakończenia 12.02.2018r.
- Projekt Stałej Organizacji Ruchu – planowany termin zakończenia 19.03.2018r.
- Koncepcja Systemu Zarządzania Ruchem, Plan działań Ratowniczych – planowany termin zakończenia 19.03.2018r
- Prace projektowe w zakresie koncepcji programowo-przestrzennej dla docelowego rozwiązania MOP rodzaju II i III
- Prace nad systemem odwodnienia
- Obliczanie objętości zbiorników retencyjnych
- Analiza projektu docelowego MOP pod katem zapotrzebowania na wodę użytkową
- Koncepcja zmian w zakresie zbiorników wynikających z przyjęcia systemu oddzielnego odwodnienia
- Ustalenie przebiegu kanału technologicznego, wstępne rozmieszczenie studni kablowych
- Kolizje teletechniczne dostosowywane do układu drogowego i innych branż
- Prace wstępne związane z przebudową kolizji energetycznych – dostosowywanie rozwiązań do układu drogowego i innych branż
- Prowadzenie prac nad treścią Raportu o oddziaływaniu na środowisko – zakończono identyfikację i opisy elementów środowiska w rejonie inwestycji
- Prowadzenie prac nad modelem akustycznym oraz modelem propagacji zanieczyszczeń w powietrzu, w tym wykonano inwentaryzację zabudowy w terenie
- Opracowanie nowej prognozy ruchu