W okresie sprawozdawczym wykonawca pracował nad:
1. Kontynuacja prac projektowych z tygodnia poprzedniego w ramach PB oraz PW.
2. Analiza uwag dotyczących przekazania materiałów: PZT, PAB, MOP, PSOR, Audyt BRD oraz przygotowanie wyjaśnień na posiedzenie ZOPI (Konferencję uzgodnieniową).
3. Przygotowanie odniesienia się do uwag zgłoszonych do II Raportu oraz KSZR.
4. Kontynuowano prace nad Planem Działań Ratowniczych.
5. Prace nad szczegółami konstrukcyjnymi konstrukcji nawierzchni.
6. Niezbędne korekty w dotychczasowych opracowaniach, koordynacje międzybranżowe.
7. Uszczegóławianie projektu budowlanego obiektów inżynierskich.
8. Prace nad materiałami do wniosku o pozwolenie wodnoprawne.
9. Kontynuacja prac nad mapami podziałowymi, analiza materiałów z PODGiK, tworzenie zestawień działek do przejęcia i wykupu, prace nad mapami z projektem udziału.
10. Trwałe prace terenowe związane z wykonywaniem wierceń geologicznych.
11. Przygotowanie wystąpień o zamienne warunki przełączenia do zasilania obiektów MOP Górki Wschód i Górki Zachód