W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
1. Kontynuowano prace projektowe z tygodnia poprzedniego, inne prace projektowe w ramach Projektu budowlanego;
2. Przekazano Koncepcję MOP uwzgledniającej niezbędne korekty rozwiązań;
3. Przekazano poprawiony Plan Orientacyjny;
4. Przygotowywano materiały na ZOPI (konferencję uzgodnieniową);
5. Prowadzono prace nad projektem budowlanym obiektów inżynierskich wraz z koordynacją międzybranżową;
6. Obliczenia konstrukcji obiektów inżynierskich;
7. Prace edycyjne związane z przekazaniem PB obiektów inżynierskich do weryfikacji;
8. Kontynuowano prace projektowe w zakresie zieleni;
9. Wprowadzano uwagi po odbytym spotkaniu koordynacyjnym Projektant – Wykonawca w dn. 11.04.2018.;
10. Przygotowywano dokumentację techniczną Projektu Budowlanego z podziałem na tomy dotyczące: przełożeń sieci wodociągowej, melioracji, kanalizacji deszczowej i zbiorników retencyjnych, opracowywanie rysunków oraz części opisowej;
11. Stała koordynacja branżowa;
12. Opracowywano materiały niezbędne do raportu ponownej oceny oddziaływania na środowisko;
13. Trwały prace nad raportem oceny oddziaływania na środowisko
14. Wykonano analizę akustyczną na bazie prognozy ruchu po uwagach GDDKiA;
15. Weryfikowano ostatecznie rozwiązania projektowe
16. Generowano załączniki graficzne do raportu.