W okresie sprawozdawczym Wykonawca pracował nad:
1. Analiza uwag dotyczących przekazanych materiałów: PZT, MOP, cześć drogowa, obiekty inżynierskie, projekty branżowe oraz przygotowanie wyjaśnień,
2. Odbyto spotkanie z Projektantem i Inżynierem w celu omówienia uwag oraz wyjaśnień do PB z dn. 16.04.2018,
3. Korekta PB z uwzględnieniem omówionych uwag, wprowadzanie korekt graficznych oraz uzupełnianie opracowań o brakujące elementy,
4. Uszczegóławianie materiałów na posiedzenie ZOPI (konferencję uzgodnieniową),
5. Opracowanie materiałów o obiektach inżynierskich do OW
6. Bieżąca koordynacja międzybranżowa,
7. Analiza uwag dot. PSOR – wprowadzanie niezbędnych korekt,
8. Przygotowywanie odniesienia się do uwag Zamawiającego zgłoszonych do KSZR oraz korekta opracowania,
9. Wprowadzanie zmian w zakresie raportu, wynikających z otrzymanych uwag,
10. Prace nad materiałami do wniosku o pozwolenie wodnoprawne,
11. Kontynuacja prac nad mapami z projektem podziału, dalsza analiza materiałów z PODGiK, tworzenie zestawień działek do przejęcia i wykupu,
12. Kontynuacja prac terenowych związane z wykonywaniem wierceń geologicznych,
13. Przygotowywanie pełnej wersji Prognozy Ruchu, po otrzymaniu pisma Departamentu Studiów z dn. 10.05.2018 (dostarczone 15.05.2018) akceptującego wielkości prognoz ruchu.