W okresie sprawozdawczym Wykonawca:
- Przygotował i przekazał PZT w zakresie zawierającym robocze linie granic pasów drogowych – linie przyszłych podziałów nieruchomości (w liniach rozgraniczających) – PZT zawiera dotychczas wypracowane rozwiązania w zakresie drogowym oraz branżowym, linie rozgraniczające, ograniczenia w użytkowaniu, ogrodzenia trasy głównej, sposób odwodnienia z uwzględnieniem dotychczasowych ustaleń, lokalizację zbiorników;
- Przygotował i przekazał Materiały na BRD: Plan orientacyjny, PZT, Plan sytuacyjny organizacji ruchu, profile podłużne trasy głównej oraz przejazdów poprzecznych, przekroje normalne, przekroje ruchowe, analizy przejezdności oraz widoczności, obliczenia oraz graficzną interpretację równomierności oświetlenia;
- Pracował nad pracami projektowymi w ramach projektu MOP: analiza otrzymanych uwag, korekty geometrii, przygotowanie elementów modelu 3d, przygotowanie obliczeń ilości miejsc postojowych;
- Prowadził prace projektowe w ramach opracowania PDR;
- Prowadził prace projektowe w ramach przygotowania modelu 3d drogi w zakresie: osi 3d oraz powierzchni projektowanego terenu;
- Kontynuował prace projektowe z tygodnia poprzedniego, inne prace projektowe w ramach Projektu Budowlanego;
- Pracował nad projektem budowlanym obiektów inżynierskich oraz przekazał do weryfikacji Wykonawcy obiektów WD-2, WS-7, PZŁ-14, WD-21, P-2;
- Opracowywał i uszczegóławiał rozwiązania obiektów inżynierskich wraz z koordynacją międzybranżową – pod względem sytuacyjnym i wysokościowym z branżą drogową, pod względem kolizji z pozostałymi branżami;
- Wystąpił do Inspekcji Transportu Drogowego z prośbą o uzgodnienie zatoki do kontroli pojazdów na MOP-ach;
- Wystąpił do Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych z prośbą o uzgodnienie przebiegu dróg leśnych w rejonie obiektu PZGd-20;
- Przygotowywał stanowisko Projektanta o zabezpieczeniu przed przedostaniem się zanieczyszczeń z pasa dzielącego do środowiska, a także odpowiedzi na pismo Inżyniera Kontraktu z dnia 12.03.2018r;
- Uzupełnił i przekazał ponownie mapę sytuacyjno – wysokościową;
- Kontynuował prace nad systemem odwodnienia trasy głównej i pozostałych dróg dojazdowych;
- Weryfikował i przygotował do przekazania Koncepcję SZR;
- Analizował lokalizację zabytkowego założenia parkowego w Kisielnicy.