Prace wykonane w raportowanym okresie:
- Wykonawca wraz z Projektantem oraz geodetami wzięli udział w Radzie Technicznej dn. 30.01.2019r. – omówiono między innymi uwagi weryfikatora m.in. do dokumentacji podziałowej
- Analiza uwag IK do przekazanych PW, przygotowywanie odpowiedzi oraz korygowanie projektów wykonawczych
- Wewnętrzna weryfikacja projektu wzmocnień podłoża i stateczności skarp
- Kontynuacja prac nad przygotowywanie rewizji STWiORB do których IK zgłosił uwagi
- analiza wpływu nowych wytycznych GDDKiA dla wykonawców koncepcji SZR i instrukcji rozmieszczania klas modułów wdrożeniowych na przygotowane już opracowanie „Koncepcji Systemu Zarządzania Ruchem”
- Dalsze prace nad zestawieniami, przygotowanie oraz weryfikacja wewnętrzna i korekty przedmiarów
- Wprowadzono zmiany zgodnie z uwagami IK do Planu Działań Ratowniczych